2017-01-04

Atsakymas iš registrų centro

Užsukau pas Vytą. Ir iš tiesų, jie gavo lapelį į paštą atsiimti spaudos. Įdomu, kad registrų centras adresavo paštą "952 bendrijai", o ne asmeniui. Gal ir teisingai. Tik reik nepamiršt registruojant pakeist dar ir bendrijos adresą. Taigi, nuėjau į paštą ir pasiėmiau laišką.


"Long story short", kaip ir minėjau:
  • Pasenę įstatai,
  • Irena nėra oficiali pirmininkė, negalėjo šaukti susirinkimo
  • Susirinkimas negalioja, nes nesusirinko 50%+1 bendrijos narys
  • Nuo skelbimo išplatinimo iki susirinkimo nepraėjo 14 dienų
Tai daug ką keičia. Oficiali pirmininkė vis dar Raminta. Pakalbėjau su Agnium, pasirodo Raminta Anglijoje. Bus sausio 13-16 dienomis. Iki tos dienos reikia išsiaiškint bendrijų įstatymą, pagal jį paruošti naujus įstatus. Susirinkimą galim organizuoti pagal senus įstatus, paruošti susirinkimo dienotvarkė. Į dienotvarkę įtraukti minimum 3 punktus: įstatų atnaujinimą, pirmininko rinkimus, aptarnaujančios įmonės keitimą. Po to skelbimus, aktus, gal netgi susirinkimo protokolą kur beliktų surašyt balsavimo rezultatus... Po to notaras, registru centrą... Be šansų, visų pirma vėl neatitinkam 14 dienų termino.
Radau tokią įstaigą http://bendrijukonsultavimas.lt/. Jie teikia nemokamas konsultacijas bendrijoms, bet už atskirą mokestį gali sutvarkyti dokumentus. Net gi pas notarą nuvykti, aišku kiekvienas "judesys" kainuoja atskirai. Su Arūnu pasitarėm ir nusprendėm samdyti juos, kad padėtų su popierizmu. Pas notarą ir į registrų centrą nulėksiu pats. Kai apipasakojau mūsų dabartinę situaciją už popierizmo tvarkymą pasiprašė apie 100E. Kol kas mokėsiu už savus, ir jei pavyks bendrijos reikalus pastatyt į normalias vėžes, bandysiu šias išlaidas atgauti iš gyventojų, jei ne - lieku ant ledo. Arūnas pažadėjo padengti kažkiek. Na tikimės geriausio :). Dar visa laimė, jog mūsų bendrija nėra didelė, todėl pas notarą kainuos kažkiek mažiau. Konsultantė sakė už "tokio dydžio bendrija gali kainuot apie 150E". Na bet jei jau prieisim iki notaro, tai manau registrų centras daugiau nebesispardys ir jau matysis šviesa tunelio gale. Tik turėdami oficialiai registruotą pirmininką mes galėsim atitrūkt nuo "Vilkpėdės būsto". Šita dokumentų ir pirmininkų makalynė tik dar syk parodo, kad vilkpėdės būstas "labai puikiai" mus prižiūri, rūpinasi ir administruoja, kad viskas būtų teisiška ir veiktume kaip normali bendrija... jooo...
Penktadienį važiuosiu pas šiuos konsultantus ir bandysiu sutarti dėl dokumentų paruošimo. Tas veiksmų planas visiškai pasidarė nebeaiškus, kur ir pas ką pirma ir ko reik... Tikiuosi paaiškės... Labai komplikuoja reikalus Ramintos nebuvimas Lietuvoje ir reikiamų dokumentų trūkumas, tokių kaip bendrijos narių sąrašas, įstatų originalas, šilumos mazgo projektas (čia jau iš kitos parapijos bet mums jį reiks būtinai rast). Taip pat mes dar nežinom kas mūsų revizorius. Jei bent būtų susirinkimo protokolas su dalyviu sąrašu, kada Irena tapo pirmininke - būtų kažkiek lengviau. Dabar gi nėra nei to, bent jau Irena sako nieko daugiau neturi. Kitas niuansas "Vilkpėdės būstas" nebekalba su manim, ir aš negaliu gauti buitinių atsakymų:
  • Ar jie turi šilumos tinklo projektą?
  • Kur valytojos kambariuko raktai?
  • Reikia namo teritorijos plano. Panašu kad toks yra, nes konkurse "bendrų patalpų ir aplinkos priežiūrai" buvo minimas plotas.
  • Reikalingas raktas nuo elektros skydines. Kas prižiurį, kaip dažnai. Reik apžiūrėt prieš perimant, kad nebūtų taip kaip su šilumos punktu, į kurį šilumininkas apsilankydavo (mano manymu) kartą per mėnesį kai reikdavo įleisti AXIS ar kokius ten žmones, o gal dar rečiau.
  • Ar turim sutartį su avarinėm tarnybom kaip Grinda ar kažkas panašaus?
  • Kokias kitas sutartis turime?
  • Kaip su skolininkais, ar turim tokiu, kas ir kiek? Kad kartais netektų po to bendrijos lėšomis dengti skolininkų.
  • Ar "Vilkpėdės būstas" neturi skolų mus aptarnaujančioms įmonėms, nors gal tai jau ir ne mūsų bėda?

No comments:

Post a Comment